O 14 de novembro os de infantil e primeiro ciclo estivemos de xeira co outono. As cores, os olores, as texturas chegaronnos moi pretiño e alí estábamos nós empapándonos de todo,… das árbores, dos froitos, das follas,…dos “ bichos”, e atopamos moitos tesouros de outono, mesmo os contamos para que non se nos perderan as decenas e as docenas…alí estaban nas cocas ou carrabouxos…que non son os froitos do carballo…Non, os froitos do carballo son as landras!
Tamén atopamos lixo no monte detrás da escola. Recollémolo e trouxémolo á escola para ensinárllelo aos outros nenos…Non queremos lixo no monte!
Achegamonos ao muiño de Baltasar e lembramos o que se facía co gran de millo….traiano ao muiño e facíase fariña. Escoitamos o río…por onde vai? Segúimolo co dedo. Observamos o seu percorrido no trazo onde nos atopabamos…tamén atopamos unha roda na canle…que noxo!
O tempo deu para moi pouquiño, pero a convivencia entre tod@as valeu a pena. Outro día máis, non si?
Os de 1º están decorando o
contenedor de tapóns
Os de 1º están a decorar o
contenedor para a recollida de tapóns na escola. Mirade o ben que o están a
facer…moitas gracias!
ÁRBORE AMBIENTAL
Algúns dos principais problemas ambientais que se presentan na
actualidade son o aumento das emisións de dióxido de carbono, a destrución da
capa de ozono, o abuso de pesticidas e outras substancias tóxicas, a destrución
dos bosques, a erosión do chan, a escaseza de auga potable ou os residuos
nucleares. É necesario que a humanidade traballe de forma conxunta para facer
fronte a estes conflitos que formula o medio a nivel mundial. A protección
ecolóxica necesita vontade e accións políticas, económicas e sociais. No labor
de preservar o ámbito tamén xoga un papel moi importante a educación ambiental.
A poboación mundial da importancia da súa participación para solucionar os
problemas ambientais.
A finalidade desta é concienciar e sensibilizar a poboación mundial da
importancia da súa participación para solucionar os problemas ambientais. Neste
sentido, realízanse diferentes actividades como programas de voluntariado en
espazos naturais, campañas para cambiar os hábitos de consumo, creación de
asociacións ecoloxistas, de desenvolvemento, etc. Tamén se sinalan distintos
días, ao longo do ano, relacionados co noso medio, durante os que se anima aos
cidadáns a participar. Algunhas das datas celebradas en materia ambiental son o
Día da Terra, o Día Mundial do Medio, da Diversidade Biolóxica, das Aves, das
Brañas, etc. Hai días dedicados ás árbores, á auga, ás aves, á conservación do
chan ou á capa de ozono. Durante estas xornadas celébranse exposicións,
conferencias e diversas actividades nas que nenos e maiores poden participar.
Deste xeito, estimúlaselles a colaborar no coidado da Terra.
Esta semana explicamos a proposta da árbore ambiental polas aulas, o por que e a súa necesidade. Cada aula encargarase de conmemorar un mes e os demáis visitaremos a nosa árbore para falar, expoñer, tomar conciencia e sobre todo sensibilizar na educación medioambiental.
Empezaron os de 6º e axudáronnos a tomar conciencia dos días que levamos celebrado dende setembro ata novembro. Falamos do que significaba cada un, as nosas propostas,debatimos, observamos, expoñemos, analizamos, consensuamos... e agora os demáis cursos farán unha visita á nosa árbore para visualizar o bo traballo feito. Moitas grazas.
No hay comentarios:
Publicar un comentario