LETRAS GALEGAS 2013

domingo, 17 de noviembre de 2013

XEIRA DE OUTONO



O 14 de novembro os de infantil e primeiro ciclo estivemos de xeira co outono. As cores, os olores, as texturas chegaronnos moi pretiño e alí estábamos nós empapándonos de todo,… das árbores, dos froitos, das follas,…dos “ bichos”, e atopamos moitos tesouros de outono, mesmo os contamos para que non se nos perderan as decenas e as docenas…alí estaban nas cocas ou carrabouxos…que non son os froitos do carballo…Non, os froitos do carballo son as landras!
Tamén atopamos lixo no monte detrás da escola. Recollémolo e trouxémolo á escola para ensinárllelo aos outros nenos…Non queremos lixo no monte!
Achegamonos ao muiño de Baltasar e lembramos o que se facía co gran de millo….traiano ao muiño e facíase fariña.   Escoitamos o río…por onde vai? Segúimolo co dedo. Observamos o seu percorrido no trazo onde nos atopabamos…tamén atopamos unha roda na canle…que noxo!
O tempo deu para moi pouquiño, pero a convivencia entre tod@as valeu a pena. Outro día máis, non si?

Os de 1º están decorando o contenedor de tapóns

Os de 1º están a decorar o contenedor para a recollida de tapóns na escola. Mirade o ben que o están a facer…moitas gracias!
ÁRBORE AMBIENTAL



Algúns dos principais problemas ambientais que se presentan na actualidade son o aumento das emisións de dióxido de carbono, a destrución da capa de ozono, o abuso de pesticidas e outras substancias tóxicas, a destrución dos bosques, a erosión do chan, a escaseza de auga potable ou os residuos nucleares. É necesario que a humanidade traballe de forma conxunta para facer fronte a estes conflitos que formula o medio a nivel mundial. A protección ecolóxica necesita vontade e accións políticas, económicas e sociais. No labor de preservar o ámbito tamén xoga un papel moi importante a educación ambiental. A poboación mundial da importancia da súa participación para solucionar os problemas ambientais.

A finalidade desta é concienciar e sensibilizar a poboación mundial da importancia da súa participación para solucionar os problemas ambientais. Neste sentido, realízanse diferentes actividades como programas de voluntariado en espazos naturais, campañas para cambiar os hábitos de consumo, creación de asociacións ecoloxistas, de desenvolvemento, etc. Tamén se sinalan distintos días, ao longo do ano, relacionados co noso medio, durante os que se anima aos cidadáns a participar. Algunhas das datas celebradas en materia ambiental son o Día da Terra, o Día Mundial do Medio, da Diversidade Biolóxica, das Aves, das Brañas, etc. Hai días dedicados ás árbores, á auga, ás aves, á conservación do chan ou á capa de ozono. Durante estas xornadas celébranse exposicións, conferencias e diversas actividades nas que nenos e maiores poden participar. Deste xeito, estimúlaselles a colaborar no coidado da Terra.

Así, fixando un día a nivel mundial, cidadáns, gobernos e medios de comunicación podemos recordar a importancia de protexer os hábitats e recursos naturais que nos rodean. En definitiva, preservar o ámbito e a Terra.


Esta semana explicamos a proposta da árbore ambiental polas aulas, o por que e a súa necesidade. Cada aula encargarase de conmemorar un mes e os demáis visitaremos a nosa árbore para falar, expoñer, tomar conciencia e sobre todo sensibilizar na educación medioambiental. 

Empezaron os de 6º e  axudáronnos a tomar conciencia dos días que levamos celebrado dende setembro ata novembro.  Falamos do que significaba cada un, as nosas propostas,debatimos, observamos, expoñemos, analizamos, consensuamos... e agora os demáis cursos farán unha visita á nosa árbore para visualizar o bo traballo feito. Moitas grazas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario